איך למתג את אירוע בת המצווה לבדכם?

מיתוג אירוע בת המצווה של בתכם ניתן למתג בעזרת קונספטים מסוימים ורבים. מיתוג מועדון בת מצווה הפך לטרנד פופולרי ומושך בשנים האחרונות. יותר ויותר אנשים בוחרים להפוך את אירוע בת המצווה של בתם למשהו לא שגרתי שסוחף אחריהם אנשים רבים נוספים.

אירועים בכלל ואירועי בת מצווה בפרט יכולים להפוך לדבר שגרתי ודומה שחוזר על עצמו בכל אירוע ואירוע. מיתוג האירוע שלכם על-ידי קונספט מיוחד וקו מוביל קבוע יתן לו אופי ייחודי ויגרום לאירוע שלכם להראות כמו חלום שמתגשם. חלום שבו גם האורחים משתתפים והם חלק בלתי נפרד ממנו.

מיתוגים מובילים באירוע בת מצווה:

אם החלטתם שאתם לא רוצים עוד אירוע במועדון בת מצווה במרכז רגיל ושגרתי, מיתוג האירוע שלכם זה החלום של בתכם שעליו היא מפנטזת מגיל קטן. יש מספר דרכים לעשות זאת בצורה הטובה ביותר כך שכולם ייהנו מהקונספט עד אחרון האורחים שלכם.

מיתוג בת המצווה לפי מדינה, עיר או מקום:

הפקת בת מצווה לפי ארץ, עיר מסוימת או מקום כלשהו בעולם, זאת דרך מצוינת למתג את בת המצווה של בתכם. זה יכול להיות חוף אקזוטי בתאילנד, מדבר פתוח, שדרת הכוכבים בהוליווד, המערב הפרוע, החלל החיצון ועוד אין ספור מקומות שהתפאורה והתאורה המיוחדות תגרום לכולם להרגיש שהם נמצאים שם ולא במועדון אירועים שגרתי.

מיתוג לפי תוכנית טלוויזיה:

לכל ילדה יש סרט או תוכנית הטלוויזיה שהיא אוהבת וגיבורת סדרה שהיא חולמת להיות כמוה. מיתוג האירוע לפי תוכנית טלוויזיה שבתכם אוהבת במיוחד תגרום לה ולכל חברותיה להרגיש גיבורות או נסיכות לערב אחד שייזכר בעיניהן כערב המושלם ביותר בחיים, לדוגמה- אנה ואלזה, בנות ווינקס ומיקי מאוס.

מיתוג לפי תקופת זמן:

מיתוג האירוע של בתכם לפי תקופת זמן שונה וקיצונית היא רעיון מיוחד שיפתיע את כל האורחים ויגרום להם להרגיש באמת בעולם אחר, מעין בריחה מהמציאות לערב אחד. זה יכול להיות קונספט של ימי הביניים, העתיד הרחוק והמשוכלל או תקופת זמן בדיונית בעולם אחר.

איך למתג את הבת מצווה לבדכם

מיתוג בת המצווה- איך לעשות זאת לבד?

מיתוג בת המצווה של בתכם הוא אירוע מיוחד ושונה, לא משנה על איזה קונספט החלטתם ללכת ומה הסגנון שאתם רוצים שיהיה לו.

התפאורה, התאורה, האביזרים והאווירה המיוחדת שתתנו לו יגרמו לכל האורחים שלכם ושל בתכם להבין לאיזה עולם חלומי התכוונתם לארח וירגישו את הייחודיות שלו החל מהרגע הראשון שיכנסו למועדון האירוע. עשו זאת בעזרת הדברים המתאימים שיתרמו כל דבר בדרך שלו.

תלבושות מתאימות:

תלבושות שמתאימות לקונספט של האירוע שלכם הן בגדר חובה, כדי שהאירוע יהיה כפי שתכננתם. תדאגו שכל האורחים שלכם יהיו חלק מזה.

אנחנו ממליצים לציין בתחתית ההזמנה לבת המצווה א צבע התלבושת או האקססוריז שאיתם אמורים האורחים להגיע. תלבושות שיהיו נוחות לריקוד ולהחלפה בהמשך וזאת מבלי להרוס את ההפתעה ולגלות להם. לדוגמה- כובע מיוחד בהתאם לקונספט, בגדים בצבעים מסוימים, אביזר או חפץ מסוים וכדומה.

אוכל מתאים:

אוכל וכלים שמתאימים לקונספט בהחלט יוסיפו לחוויה וישדרגו את האווירה החלומית. זה מתאים גם לקהל המבוגרים וגם לקהל הילדים ויגרום לכולם להתחבר לקונספט ולהתלהב ממנו, לדוגמה- כלי אוכל בצורה, בגודל ובצבעים מסוימים, קינוחים בצבעים מיוחדים, עוגה מתאימה, שולחן קינוחים מסוגנן לפי הקונספט, בלונים בצורות מסוימות וכדומה.

מוסיקה מתאימה:

מוסיקה היא כמובן הדבר שמשמח ומקפיץ את כולם באירוע בת המצווה של בתכם. שילוב של מוסיקה שמתאימה לקונספט האירוע הממותג שלכם היא מה שתגרום לו להרגיש אמיתי ולהראות מושלם, למשל- מוסיקת מערבונים (מערב פרוע), מוזיקה דרום אמריקאית, מוזיקה קלאסית וכדומה.

מועדון הדאימונד מועדון לבת מצווה ברחובות מציע שלל מיתוגים מיוחדים וחלומיים לבת המצווה של בתכם. אם יש לכם רעיונות למיתוגים נוספים, שתפו אותנו ונעשה הכול, כדי להגשים לבתכם את החלום שלה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
אהבתם? שתפו פוסט זה ברשתות החברתיות!
כותב המאמר: איציק כהן
כותב המאמר: איציק כהן

איציק כהן החל את דרכו המקצועית כצלם מגנטים לבת מצווה ומיד התאהב בתחום האירועים. במהלך עבודתו באירועים צבר ידע ונסיון מעשי בתחום אירועי בת מצווה.

לפני מספר שנים עבר איציק כהן קורס בהפקת אירועים והוא כיום הבעלים של מועדון הדאימונד. הוא מביא איתו ידע ונסיון רב, הבנה בצרכים של לקוחות הבת מצווה. ובעיקר אוהב לשמח אנשים!

טיפים נוספים שיכולו לעניין אותך

בלוני אורז לבת מצווה
בת מצווה
בלוני אורז לבת מצווה

בלוני אורז לבת מצווה זה גימיק מדליק ומהנה במיוחד. באטרקציית בלוני האורז הבלונים שממלאים את הרחבה הם בלונים מיוחדים מבלון רגיל, הם חזקים יותר וגדולים

קרא עוד >>
כובע לבת מצווה
Uncategorized
כובעי גרפיטי לבת מצווה

כובעי גרפיטי לבת מצווה הם בעצם כובעי קסקט עם שמות שלהם בחלק הקדמי של הכובע. הכובעים מיועדים לקהל הילדים במיוחד שיסתובבו עם הכובעים עם השמות

קרא עוד >>
חולצות לבת מצווה
בת מצווה
הדפסת חולצות לבת מצווה

הדפסת חולצות לאירוע בת מצווה זאת אטרקציה מיוחדת ומשעשעת. היא נפוצה בדרך-כלל בחתונות, אבל היא בהחלט אפשרית גם באירוע בת מצווה או בכל חגיגה אחרת.

קרא עוד >>
חייג עכשיו
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.