ארטיקים לבת מצווה

ארטיקים לאירוע בת המצווה של בתכם זאת אטרקציה כיפית ומהנה שכל האורחים שלכם יהנו ממנה. לא בטוח שבכל אירוע שהיתם בו הגישו ארטיקים, אבל אם הייתם באירוע כזה, אתם תזכרו בו מיד, כי אלה בדיוק הדברים הקטנים והמהנים שנחקקים לנו בזכרון. אין בן אדם שלא אוהב ארטיקים רעננים, ילדים, מתבגרים ואפילו מבוגרים. לכל אחד יש את הארטיק האהוב עליו או את הארטיק המסוים שמזכיר לו את הטעם של הילדות.

זה קינוח קליל, מרענן ומשמח שמתאים לכל גיל ותמיד מרים את מצב הרוח. ארטיקים לבת מצווה מתאמים במיוחד לחודשי הקיץ החמים ומשתלב בהם מצוין.

כיצד לשלב ארטיקים באירוע בת המצווה?

במקומות לבת מצווה ארטיקים משמשים כקינוח מרענן וכדאי להגיש אותם לאחר המנה העיקרית. כשכולם רוקדים ומשתוללים ברחבה ורוצים משהו שיקרר וירענן אותם. הארטיקים, בנוסף לשאר הקינוחים באירוע שלכם, ישמשו כקינוח מיוחד ואהוב. קינוח שאיתו האורחים יוכלו להמשיך לרקוד גם כשהם נהנים ממנו ברחבת הריקודים.

את הקרטיבים כדאי להכניס ממש לתוך רחבת הריקודים, כדי שאף-אחד מהאורחים שלכם, לא המבוגרים וכמובן לא הילדים, יפספס אותם. הארטיקים יכנסו בתוך מתקן מלא בקרח או בתוך קערה גדולה ואטרקטיבית שתמשוך את כל תשומת הלב אליה.

אנו ממליצים לבחור מגוון רב של ארטיקים בטעמים שונים, כדי שכל אורח יוכל לבחור את הטעם האהוב עליו ביותר. בנוסף, כדאי לבחור בארטיקים שהם פרווה, כדי שגם האורחים שומרי הכשרות יוכלו לאכול מהם לאחר המנה העיקרית מבלי לחשוש.

הארטיקים האהובים מגיעים במגוון טעמים. אננס, משמש, ענבים ואפילו ארטיק רמזור המפורסם.

ארטיקים לאירועים

שידרוג ארטיקים לאירועים

למי שרוצה לשדרג את הארטיקים שהוא מגיש, אפשר להכין ארטיקים ממרכיבים טבעיים ומפירות בלבד. אם אתם אכן בוחרים להביא את מבחר הארטיקים באופן עצמאי, זה אפשרי, אבל חשוב לבדוק לפני כן עם מועדון האירועים שיש להם מקפיא גדול ומתאים במקום, כדי לאחסן את כל הארטיקים.

יש כמובן גם אפשרות שמועדון הכל כלול לבת מצווה יספק לכם את מגוון הארטיקים, כדי לדאוג לכם לראש שקט שחשוב לכם כל-כך ביום העמוס והמרגש הזה.

מועדון הדאימונד יעמוד לצדכם בכל שלב לא משנה באיזה קונספט תבחרו, העיקר שיהיה לכם ולבתכם שמח, מתוק ובעיקר אירוע מוצלח!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
אהבתם? שתפו פוסט זה ברשתות החברתיות!
כותב המאמר: איציק כהן
כותב המאמר: איציק כהן

איציק כהן החל את דרכו המקצועית כצלם מגנטים לבת מצווה ומיד התאהב בתחום האירועים. במהלך עבודתו באירועים צבר ידע ונסיון מעשי בתחום אירועי בת מצווה.

לפני מספר שנים עבר איציק כהן קורס בהפקת אירועים והוא כיום הבעלים של מועדון הדאימונד. הוא מביא איתו ידע ונסיון רב, הבנה בצרכים של לקוחות הבת מצווה. ובעיקר אוהב לשמח אנשים!

טיפים נוספים שיכולו לעניין אותך

בלוני אורז לבת מצווה
בת מצווה
בלוני אורז לבת מצווה

בלוני אורז לבת מצווה זה גימיק מדליק ומהנה במיוחד. באטרקציית בלוני האורז הבלונים שממלאים את הרחבה הם בלונים מיוחדים מבלון רגיל, הם חזקים יותר וגדולים

קרא עוד >>
כובע לבת מצווה
Uncategorized
כובעי גרפיטי לבת מצווה

כובעי גרפיטי לבת מצווה הם בעצם כובעי קסקט עם שמות שלהם בחלק הקדמי של הכובע. הכובעים מיועדים לקהל הילדים במיוחד שיסתובבו עם הכובעים עם השמות

קרא עוד >>
חולצות לבת מצווה
בת מצווה
הדפסת חולצות לבת מצווה

הדפסת חולצות לאירוע בת מצווה זאת אטרקציה מיוחדת ומשעשעת. היא נפוצה בדרך-כלל בחתונות, אבל היא בהחלט אפשרית גם באירוע בת מצווה או בכל חגיגה אחרת.

קרא עוד >>
חייג עכשיו
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.