בת מצווה אחרת

בת מצווה זה אירוע של פעם בחיים ומבחינת כלת השמחה זה האירוע החשוב ביותר בחייה. זה אירוע שמציין נקודת זמן חובה בחיים ואת המעבר מגיל ילדות לגיל בגרות. אירוע בו היא מרכז העניינים מוקפת במשפחתה ובחבריה הטובים.

כדי לחגוג בת מצווה אחרת, מעט שונה שלא ראו קודם לכן, כדאי להיות מקוריים ויצירתיים. אירוע מיוחד ושונה יצור אווירה אחרת שלא נראתה קודם במועדונים לבת מצווה ברחובות ותגרום לחגיגה שלכם להיות מיוחדת במינה.

בת מצווה אחרת

איך חוגגים בת מצווה אחרת?

הבאנו לפניכם מספר דרכים ורעיונות לבת מצווה אחרת ומקורית.

כניסה מקורית

שלב הכניסה של ילדת בת המצווה למועדון האירועים הוא רגע מיוחד שיזכר אצל כולם. זאת הכניסה של כלת השמחה לתוך האירוע לצלילי השמחה של כולם ובעצם זה הרגע הרשמי של תחילת החגיגה. כדאי לחשוב על כניסה מקורית ומהנה כמו כניסה בלבוש מיוחד, כניסה בדרך מיוחדת או אפילו באמצעות ריקוד או קטע נגינה שהילדה אוהבת במיוחד. זה יגרום לרגע הכניסה להיות מיוחד וכמובן יתרום לביטחון העצמי של הילדה שתשאר כך לכל אורך הערב.

בת מצווה בקונספט מסוים

רעיון נוסף לבת מצווה אחרת הוא אירוע בת מצווה לפי קונספט. זה רעיון מקורי שמלווה את האירוע מתחילתו ועד סופו. אירוע קונספט זה אירוע שנראה בסגנון מסוים ולא בדרך שגרתית של סידור שולחנות, אלא שולחנות מיוחדים בצבעים מתאימים לקונספט, תפאורה ותאורה מתאימות, אביזרים שמפוזרים על השולחנות ואפילו פרטי לבוש קטנים כמו כובעים וכדומה שאפשר לחלק לאורחים. קונספט בת המצווה יכול להיות על סדרה או תוכנית אהובה, דמות בדיונית שהילדה מעריצה או כל דבר אחר שיתן לאירוע הרגשה קסומה וייחודית.

אטרקציות מיוחדות

אטרקציות באירוע בת מצווה בן בגדר חובה. בשונה מאירועים אחרים, בת מצווה זה אירוע שיש בו מספר רב של ילדים ומבחינת ילדת השמחה, הם האורחים החשובים ביותר. אחייה ואחיותיה, בני הדודים שלה וכמובן חבריה וחברותיה מהכיתה שאיתם היא רוצה להיות במשך כל האירוע, לרקוד ולשמוח איתם. ילדים עלולים להשתעמם ולאבד עניין מהר ואטרקציות שונות ומגוונות זה מה שישאיר אותם תמיד אנרגטיים ועם עניין להיות סביב כלת בת המצווה ולשמוח איתה יחד. קיימות אין ספור אטרקציות לאירועי בת מצווה, כמו משחקי מחשב ווידיאו, סדנת איפור, סדנת שזירת פרחים, רובוט לד ועוד רבות אחרות. כדאי לבחור את האטרקציות המקוריות ביותר ואפילו כאלה שאפשר לשלב בהן את הקהל המבוגר יותר, כדי לאחד ולגבש את כל האורחים סביב הילדה.

אירוע בת מצווה זה אירוע חשוב של פעם בחיים וכדאי להשקיע בו בדברים הנכונים שיהפכו אותו לשונה, למיוחד ולבלתי נשכח. במועדון הדאימונד תוכלו לחגוג לבתכם בת מצווה אחרת, אירוע שונה ומקורי שיזכר לשנים ארוכות שיגשים לבתכם חלום.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
אהבתם? שתפו פוסט זה ברשתות החברתיות!
כותב המאמר: איציק כהן
כותב המאמר: איציק כהן

איציק כהן החל את דרכו המקצועית כצלם מגנטים לבת מצווה ומיד התאהב בתחום האירועים. במהלך עבודתו באירועים צבר ידע ונסיון מעשי בתחום אירועי בת מצווה.

לפני מספר שנים עבר איציק כהן קורס בהפקת אירועים והוא כיום הבעלים של מועדון הדאימונד. הוא מביא איתו ידע ונסיון רב, הבנה בצרכים של לקוחות הבת מצווה. ובעיקר אוהב לשמח אנשים!

טיפים נוספים שיכולו לעניין אותך

בלוני אורז לבת מצווה
בת מצווה
בלוני אורז לבת מצווה

בלוני אורז לבת מצווה זה גימיק מדליק ומהנה במיוחד. באטרקציית בלוני האורז הבלונים שממלאים את הרחבה הם בלונים מיוחדים מבלון רגיל, הם חזקים יותר וגדולים

קרא עוד >>
כובע לבת מצווה
Uncategorized
כובעי גרפיטי לבת מצווה

כובעי גרפיטי לבת מצווה הם בעצם כובעי קסקט עם שמות שלהם בחלק הקדמי של הכובע. הכובעים מיועדים לקהל הילדים במיוחד שיסתובבו עם הכובעים עם השמות

קרא עוד >>
חולצות לבת מצווה
בת מצווה
הדפסת חולצות לבת מצווה

הדפסת חולצות לאירוע בת מצווה זאת אטרקציה מיוחדת ומשעשעת. היא נפוצה בדרך-כלל בחתונות, אבל היא בהחלט אפשרית גם באירוע בת מצווה או בכל חגיגה אחרת.

קרא עוד >>
חייג עכשיו
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.