מתנות לבת מצווה

מתנות לבת מצווה זאת בהחלט יכולה להיות מתנה יפה לכלת השמחה. בחתונה למשל נהוג ומכובד יותר לתת לזוג שמתחתן כסף, אבל לאירוע במועדון בת מצווה אפשר לתת מתנה, אם החלטתם לבחור באפשרות הזאת. חשוב לבחור במתנה שימושית שתשרת את כלת בת המצווה, מתנה שמתאימה לגיל שלה וגם מתנה שתכבד את מעמד האירוע.

מתנות אפשריות לילדת בת המצווה:

כשאתה נותן כסף להפקת בת מצווה במועדון, לא תמיד כלת השמחה נהנית ממנו ויש לכסות את הוצאות האירוע, אבל אם אתה בוחר לתת מתנה, תהיה בטוח שהיא תגיע ישירות לידיים של הילדה והיא תתרגש ותהנה ממנה. בבחירת מתנה לבת מצווה אתה צריך להיות יצירתי ולבחור במתנה שימושית, לדעת מה הטעם של ילדת השמחה, כדי שהיא תהנה ממנה וגם תוכל להשתמש בה לשנים ארוכות.

דובי ענק:

דובי ענק זה דבר שכל בחורה אוהבת ובמיוחד ילדות. בובת ענק פרוותית וחמודה בגודל לא סטנדרטי של כמטר ושישים שתקשט את החדר החלומי שלה או את המיטה שלה. כלת בת המצווה תזכר בך בכל פעם שתראה את הדובי המושלם שהבאת לה.

כדאי לבחור את דובי הענק בצבע שילדת בת המצווה אוהבת במיוחד, אדום, ורוד או כל צבע אחר ואפילו לרקום עליו את שמה או משפט אישי מיוחד.

שעון יד:

שעון יד לכלת בת מצווה זאת מתנה יוקרתית ומכובדת. בגיל כזה ילדה יכולה כבר ללכת עם שעון והיא רואה בו גם תכשיט לכל דבר ועניין. שעון יד זאת מתנה שימושית ופרקטית שתשמש אותה לזמן רב ותהיה בהחלט השקעה טובה מצדך.

כדאי לבחור בשעון איכותי שיחזיק זמן רב בצבע שילדת בת המצווה אוהבת.

תכשיט:

תכשיט כלשהו לכלת בת מצווה זאת מתנה מושלמת שילדת השמחה תאהב במיוחד. אין בחורה שלא אוהבת תכשיטים ובגיל כזה בהחלט עונדים תכשיטים מכל סוג, שרשרת, צמיד, עגיל וכמובן טבעת, למרות שטבעת פחות מומלץ לקנות באירוע בת מצווה.

כדאי לרכוש תכשיט איכותי שלא יהרס או ישחיר ויחזיק זמן רב לילדה, כמו זהב או כסף ופחות תכשיטי גולדפילד. חשוב כמובן לבדוק מה הטעם שלה, איזה סוג של תכשיט היא מעדיפה, באיזה צבע והאם היא רגישה לסוג מסוים של תכשיטים.

גיפט קארד:

כל ילדה חוגגת במקום לבת מצווה אחר, גיפט קארד זאת מתנה מצוינת לבת מצווה במועדון שתחסוך לכם הרבה כאב ראש. עם גיפט קארד אפשר לקנות בהמון חנויות שונות כמו בגדים, איפור, מוצרי טיפוח ואפילו ספרים. כלת בת המצווה יכולה לקנות מה שהיא רוצה ואפילו כל פעם בחנות אחרת. זאת מתנה מושלמת שתקל עלייך ותשמח את ילדת האירוע שתוכל לקנות עם הגיפט קארד כמה מתנות שונות.

מתנה לבת מצווה

מתנות לבת מצווה- למה חשוב לשים לב?

מתנות מוחשיות לבת מצווה הן שונות מכסף וכמובן דורשות יותר השקעה ומחשבה, לכן יש כמה דברים חשובים שצריך לשים אליהם לב כשבוחרים לקנות מתנה לאירוע בת מצווה ולא כסף.

לא לחזור על אותן מתנות:

אם בחרתם לקנות מתנה, תהיו בטוחים שיש עוד אורחים שחשבו על זה. תוודאו איתם מה הם מתכוונים לקנות, כדי שלא תביאו לילדה את אותה מתנה.

במקרה שאין לכם איך לברר את זה עם האורחים האחרים, תדאגו לפתק החלפה כמו בכל מתנה. אין לה מה לעשות עם אותה מתנה ועדיף שהיא תחליף אותה ותהנה ממנה.

ברכה אישית:

תדאגו לצרף כרטיס ברכה עם הקדשה למתנה שאתם קונים לילדת בת המצווה. מתנה היא יותר אישית ופרטית מאשר מעטפת כסף ורצוי לצרף אלייה ברכה שבדיוק כמו המתנה שקניתם, תשאר עם הילדה כל הזמן והיא תוכל להסתכל ולקרוא אותה גם כשתגדל ולהתרגש כל פעם מחדש.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
אהבתם? שתפו פוסט זה ברשתות החברתיות!
כותב המאמר: איציק כהן
כותב המאמר: איציק כהן

איציק כהן החל את דרכו המקצועית כצלם מגנטים לבת מצווה ומיד התאהב בתחום האירועים. במהלך עבודתו באירועים צבר ידע ונסיון מעשי בתחום אירועי בת מצווה.

לפני מספר שנים עבר איציק כהן קורס בהפקת אירועים והוא כיום הבעלים של מועדון הדאימונד. הוא מביא איתו ידע ונסיון רב, הבנה בצרכים של לקוחות הבת מצווה. ובעיקר אוהב לשמח אנשים!

טיפים נוספים שיכולו לעניין אותך

בלוני אורז לבת מצווה
בת מצווה
בלוני אורז לבת מצווה

בלוני אורז לבת מצווה זה גימיק מדליק ומהנה במיוחד. באטרקציית בלוני האורז הבלונים שממלאים את הרחבה הם בלונים מיוחדים מבלון רגיל, הם חזקים יותר וגדולים

קרא עוד >>
כובע לבת מצווה
Uncategorized
כובעי גרפיטי לבת מצווה

כובעי גרפיטי לבת מצווה הם בעצם כובעי קסקט עם שמות שלהם בחלק הקדמי של הכובע. הכובעים מיועדים לקהל הילדים במיוחד שיסתובבו עם הכובעים עם השמות

קרא עוד >>
חולצות לבת מצווה
בת מצווה
הדפסת חולצות לבת מצווה

הדפסת חולצות לאירוע בת מצווה זאת אטרקציה מיוחדת ומשעשעת. היא נפוצה בדרך-כלל בחתונות, אבל היא בהחלט אפשרית גם באירוע בת מצווה או בכל חגיגה אחרת.

קרא עוד >>
חייג עכשיו
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.